De Weer open

Gisteren - 16:40


Succesvolle afsluiting van het de Weer Open Tennistoernooi

Afgelopen week werd het Open Tennistoernooi onder prachtige omstandigheden afgesloten. De deelnemers zorgden voor veel spannende wedstrijden, waarbij sportiviteit en gezelligheid centraal stonden. In de finales werd gestreden om de titels en kregen de toeschouwers mooie en soms zeer spannende partijen voorgeschoteld.

Bij de damesdubbel 6 wonnen Patty Ikink en Lotte Jansen de finale van Sylwia Stammis en Mireille Herbrink met 2-6, 6-3 en 6-4. In de herendubbel 8 ging de titel naar Richard van den Hoeven en Martin Holtkamp, die Jan Geerts en Thijs Wiehink versloegen met 6-4, 6-7 en 6-4.

In de gemengd dubbel 7 waren Jorn Ottenschot en Pien Boomkamp te sterk voor Renate Olthof en Patrick Elzinga. Zij wonnen overtuigend met 6-4 en 6-3.

Later op de dag pakten Rob Arends en Stan Stevens de titel in de herendubbel 7 na een spannende finale tegen Rick Arkink en Stephan Brouwer: 7-6 en 7-5. In de damesdubbel 7 trokken Evelien Exterkate en Kim Tijink aan het langste eind tegen Milou Platenkamp en Marèll ten Berge met 6-4, 1-6 en 7-5.

De damesdubbel 8 werd gewonnen door Silvia Falkmann en Anja Kortier, die met 6-2 en 7-6 wonnen van Silvia Wilmink en Yvonne Ottenschot.

De organisatie kan terugkijken op een geslaagd toernooi met veel mooie wedstrijden, enthousiaste deelnemers en publiek langs de banen. Dankzij de inzet van vrijwilligers, sponsoren en spelers was het opnieuw een zeer succesvolle editie.

 

(Foto's volgen)

Nieuwscategorieën